Garancija ili pravo na ostvarenje jamstva jedno je od temeljnih prava potrošača. Pravo potrošača na ostvarenje jamstva nastupa odmah, odnosno u trenutku preuzimanja kupljenog dobra te preuzimanja izdanog računa. Račun je ekvivalent ugovoru o prodaji koji automatski aktivira prava i obveze nastale u odnosu trgovac/kupac.

Za sve artikle kupljene putem e-puff.hr web dućana ili na prodajnim mjestima važi propisano jamstvo, te ukoliko se artikl(i) u jamstvenom roku dokažu neispravnima može se predati zahtjev za reklamacijom. Nakon što se zahtjev zaprimi pristupa se provjeravanju neispravnosti artikala u skladu sa opisom kvara kojeg prijavljujete.

Vrlo je važno i nužno dati što vjerniji opis kvara uređaja kako bi se mogla postaviti točna dijagnoza. Želja nam je što prije riješiti jamstveni zahtjev kako bi reklamacija oduzimala što je moguće manje vremena. Jamstvene zahtjeve rješavamo u primjerenom roku, a većina reklamacija se rješava na licu mjesta ili unutar 1-2 dana od dana predavanja artikla na reklamaciju.

Svu robu koja se dokaže ispravnom, a predana je na reklamaciju unutar jamstvenog roka, vodimo pod “lažnu reklamaciju” i vraćamo je korisniku kao ispravnu! Sva reklamirana roba za koju se dokaže da je neispravna radi fizičkog oštećenja, više sile, korištenja neadekvatne opreme ili neovlaštenog rukovanja, servisiranja uređaja od strane korisnika nije predmet jamstva, te nećemo biti u mogućnosti priznati reklamaciju, odnosno korisnik gubi pravo rješavanja jamstva zamjenom za novo, povratom sredstava ili doplatom za neki drugi artikl!

Pod višom silom podrazumijevaju se udari groma, neispravne električne instalacije, požari, poplave i sl.

Fizička oštećenja podrazumijevaju svako nespretno, nezgodno ili neispravno rukovanje, a koje dovodi do fizičkog nedostatka na uređaju!

Korištenjem neadekvatne opreme, npr. korištenja neadekvatnih punjača baterija, neadekvatnih baterija i opreme za e-cigarete gubi se pravo na propisano jamstvo!

Neovlaštenim korištenjem ili servisiranje uređaja gubi se svako pravo na propisano jamstvo.

VAŽNO!

Zaprimljene reklamacije se riješavaju na 4 uobičajena načina, a prema pravilima struke i točno utvrđenim redom kako slijedi:

RJEŠAVANJE JAMSTVENOG ZAHTJEVA NA PRODAJNOM MJESTU:

Kako biste pristupili rješavanju jamstvenog zahtjeva potrebno je i obavezno uz neispravni uređaj donijeti originalni račun. Ukoliko nemate originalni račun i ne možete dokazati kupovinu u epuff.hr trgovini, nećemo moći zaprimiti reklamaciju! Uz neispravni uređaj vrlo je bitno detaljno objasniti prirodu kvara i zbog čega je do njega došlo. Neke reklamacije se ne mogu testirati i rješavati na licu mjesta, takve reklmacije je potrebno dodatno testirati kako bi se potvrdio kvar. Reklamacije koje je potrebno dodatno testirati podliježu servisu unutar 48 sati, u kojem periodu, ukoliko je moguće, korisniku izdajemo zamjenski artikl, te nakon testiranja javljamo korisniku ( telefonom ili mailom ) da dođe preuzeti reklamaciju. Djelatnik kupcu izdaje Reklamacijski obrazac prilikom prijave i nakon rješavanja reklamacije, a kojim se evidentiraju svi važni čimbenici bitni za rješavanje reklamacije. Korisnik svojim potpisom potvrđuje rješavanje jamstvebog zahtjeva!

RJEŠAVANJE JAMSTVENOG ZAHTJEVA/POVRATA ZA ROBU KUPLJENU PUTEM WEB DUĆANA ( KUPOVINA NA DALJINU ):

Za razliku od usluge koje pružamo na prodajnom mjestu, prema zakonu o zaštiti potrošača dužni smo kupcu koji kod nas kupuje „na daljinu“ pružiti dodatne elemente osiguranja kako bi njegova kupnja protekla bez problema. Webshop je prema definiciji zakonodavca prepoznat kao način kupovine na daljinu.

IMKO-Co d.o.o. svojim kupcima, korisnicima Webshopa, čije osnovane zahtjeve zaprimi u roku 14 dana od dana isporuke pošiljke, osigurava pravo na povrat nekorištenih artikala.

Vrlo je važno prilikom odrađivanja Zahtjeva za jamstvom/povratom voditi brigu o sljedećim kriterijima:

Sve pošiljke, odnosno robu u povratu ili u jamstvenom roku potrebno je poslati na adresu servisnog ili povratnog skladišta:

Robu koja je neadekvatno zapakirana ili dolazi oštećena, bez obzira radi li se o oštećenju na uređaju ili ambalaži/paketu nećemo biti u mogućnosti zaprimiti. Ukoliko dođe to oštećenja kontaktirati ćemo Vas kako bi od strane dostavljačke službe pokrenuli odštetni zahtjev! Pošiljka/paket mora biti službenim putem pečatirana i u roku 14 dana od dana kada smo poslali/fakturirali narudžbu prema kupcu biti poslana prema nama.

Kupci koji žele ostvariti pravo na povrat sredstava, odnosno zamjenu artikla novim, doplatu ili slično trebaju nam prethodno poslati obavijest o pokretanju rješavanja povrata na sljedeći način:

  1. mailom: prodaja@epuff.hr
  2. tel: 0958300468 ( od pon. – pet. od 08:00 do 16:00 sati )
  3. pismom: epuff reklamacije, Imko-co d.o.o. epuff.hr – Centralni servis, Satnica Osjecka 21 31222
  4. slanjem pošiljke/paketa reklamirane robe unutar jamstva bez prethodne najave na gornju adresu pošiljatelja koji je inicijalno poslao web narudžbu ili ukoliko je roba kupljena u bilo kojem prodajnom mjestu također slanjem pošiljke/paketa na gornju adresu.

Troškove slanja pošiljke/paketa prema trgovcu u potpunosti snosi kupac! Ne prihvaćamo pakete kupaca/korisnika koji šalju pakete na trošak primatelja!
Troškove slanja riješene reklamacije/povrata/doplate ili nekog drugog oblika rješavanja jamstva u potpunosti snosi trgovac!

Nakon što zaprimimo robu u povratu ili reklamiranu robu pokrenuti ćemo postupak povrata ili reklamacije/servisa. Očekivano vrijeme rješavanja povrata ili reklamacije je unutar primjerenog i razumnog vremena rješavanja, a prema pravilima struke.

Povrat sredstava prema kupcu mogući je na dva (2) uobičajena načina:

  1. povrat sredstava prema kupcu storniravanjem kartične uplate putem T-com PayWay sustava
  2. povrat sredstava prema kupcu, a nakon zaprimljenog Obrasca, uplatom na Račun ( IBAN ) kupca. Stoga je vrlo važno da nam kupac preda informaciju ( mailom ili poštom ) o broju Računa ( IBAN ), Imenu i Prezimenu, te adresi prebivališta.

POTROŠAČKI PRIGOVORI

Vaše prigovore kao i pohvale, prijedloge i pitanja možete uputiti: poštom na adresu Imko-co d.o.o. Satnica Osjecka 21 31222 Bizovac; na mail: prodaja@epuff.hr ili predati u nekom od naših prodajnih prostora.

PRAVO NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA SKLOPLJEN IZVAN POSLOVNIH PROSTORIJA ILI SKLOPLJEN NA DALJINU

Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga. Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom, telefaksom ili elektroničkom poštom u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, i to putem ispunjenog obrasca. Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana:

(a) kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed– u slučaju sklapanja kupoprodajnog ugovora;

(b) kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe– u slučaju sklapanja ugovora koji se odnosi na više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki;

(c) kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, predan u posjed prvi komad ili prva pošiljka robe – ako je ugovorena redovita isporuka robe kroz određeni vremenski period. Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad. Robu vratite ili je predajte nama ili putem kurirske službe bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora. Izravne troškove povrata robe morate snositi sami. Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Nemate pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako je:

  1. ugovor o uslugama Prodavatelj u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak Kupca te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora  ako usluga bude u potpunosti ispunjena
  2. predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja Prodavatelja, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava Kupca na jednostrani raskid ugovora
  3. predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji Kupca ili koja je jasno prilagođena Kupcu
  4. predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe
  5. predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave
  6. predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima
  7. Kupac posebno zahtijevao posjet Prodavatelja radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je Kupac izrijekom zahtijevao, Prodavatelj pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom
  8. predmet ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke
  9. predmet ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije
  10. ugovor sklopljen na javnoj dražbi
  11. predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora.

UVJETI POVRATA – UMANJENJE VRIJEDNOSTI PROIZVODA

Kupac je sukladno relevantnom članku/cima) Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenoga proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom.

Slijedom toga epuff.hr preporuča svojim kupcima:

Imko-co d.o.o.  utvrđuje uvjete povrata – postotke umanjenja iznosa povrata kupcu uslijed umanjenja vrijednosti proizvoda.

Postotak umanjenja iznosa povrata obzirom na stanje originalne ambalaže/dodataka* uz proizvod vraćenog proizvoda:

* dodatcima uz proizvod smatraju se: uputstva za korištenje (pisana ili na mediju), razni kablovi, punjači, vijci i sav ostali pribor koji dolazi uz proizvod osim dodatnih glava grijača

PRAVO POVRATA ROBE UNUTAR 8 DANA OD DANA KUPNJE NA PRODAJNOM MJESTU:

epuff.hr svojim kupcima, koji robu kupuju na prodajnom mjestu, nudi uslugu prava povrata robe unutar 8 dana.

Iz prava povrata robe unutar 8 dana isključeni su artikli za koje se dokaže da imaju fizička oštećenja ili se potvrdi ishabanost uređaja, artikli koji su nestručnim rukovanjem/servisiranjem postali neupotrebljivi, artikli kod kojih je oštećenje/neispravnost nastalo uslijed više sile ( strujni udari, poplave, požari i sl. ), te artikli kod kojih je ustanovljeni kvar uzrokovan upotrebom neadekvatne opreme ( punjači, oprema za e-cigarete i sl. )

Roba za koju se može tražiti povrat u roku od 8 dana:

U povrat u roku od 8 dana ulaze i uređaji iz skupine isparivača/atomizera, ali kod povrata takve robe, koja kao sastavni dio ima glavu grijača, ukoliko se glava grijača koristila do trenutka predavanja zahtjeva za povratom u spomenutom roku, kupac je dužan nadoknaditi vrijednost nove glave grijača. U slučaju da se kupac s time ne slaže nećemo biti u mogućnosti priznati uslugu povrata robe.

Naglašavamo da je najbitniji faktor kod odobravanja povrata u roku 8 dana da artikl koji se predaje MORA biti u takvom stanju da se MOŽE vratiti u prvobitno, originalno, neoštećeno stanje, odnosno da je u stanju da se MOŽE vratiti u prodaju!

TRENUTNO VAŽEĆE GARANCIJE NA PROIZVODE: