BLACK FRIDAY - 30% uz kupon CRNIH30 - ISKORISTI DO 30.11.

Online podrška 24/7

Search
Close this search box.

ISPORUKA I DOSTAVA

Epuff.hr web dućan svu naručenu robu dostavlja koristeći usluge prijevozničke tvrtke GLS Croatia d.o.o. ( u nastavku pružatelj usluge dostave ) svakim radnim danom od ponedjeljka do petka ( subote, nedjelje, praznici i blagdani se ne računaju kao radni dani ). Iznimno pakete, naručene robe, moguće je isporučiti subotom i to u dogovoru sa HP Express uslugom ( Hrvatska pošta ) i to samo za regije/gradove u kojima je HP ( Hrvatska pošta ) u mogućnosti isporučiti subotom – tu informaciju predajemo kupcu nakon što isti zatraži ovaj oblik isporuke. Troškove HP Express usluge isporuke robe subotom obračunavamo prema važećem HP cijeniku i koristeći se tom metodom isporuke ne postoji besplatna dostava, odnosno na bilo koji iznos kupovine kupcu obračunavamo cijenu pošiljke prema važećem HP cijeniku. Naručenu robu je moguće osobno preuzeti unutar prostorija epuff dućana Portanova I Kat i to samo u slučaju prethodno provedenog kartičnog plaćanja robe. Preuzimanje naručene robe putem web dućana nije moguće u fizičkim prodavaonicama tvrtke Imko-co, odnosno u fizičkim epuff poslovnim jedinicama/trgovinama, osim za gore navedene uvjete preuzimanja u epuff centralnog skladišta.

Otprema robe

Naručena roba se za otpremu priprema nakon što epuff.hr zaprimi obavijest da je web narudžba uspješno obavljena bilo putem načina plaćanja: pouzećem ili kartičnog plaćanja. Roba se za otpremu priprema isključivo radnim danom (od ponedjeljka do petka) od 08:00 do 14:00 sati. Sve narudžbe raspoložive naručene robe, a koje se zaprime do 13:00 sati radnog dana se u pravilu šalju isti dana. Iznimno će se roba slati naredni ili neki drugi dana ukoliko je roba trenutno ne raspoloživa ili ju je potrebno organizirati slanjem iz drugih epuff.hr prodajnih mjesta/trgovina. Ako naručena roba u datom trenutku nije raspoloživa i ne može se isporučiti niti jednom od gore navedenih metoda ( centralno skladište, trgovine ), epuff.hr će o tome obavijestiti kupca telefonom ili mailom, te će kupcu preporučiti zamjenski artikl istih ili sličnih performansi i cijeni, a ako se kupac ne složi sa preporukama, web narudžbu kao i moguću kartičnu uplatu ćemo stornirati, a robu nećemo isporučiti.

Naručena roba bit će pakirana tako da se uobičajenim rukovanjem pri transportu ne može oštetiti. Paketi mogu uključivati razne zaštitne materijale za sprječavanje loma (papir, stiropor, spužva i/ili slično).

Račun će biti priložen u paketu (ili jednom od paketa ukoliko se naručena roba isporučuje u više paketa), osim u slučaju da je adresa za isporuku različita od adrese kupca. U tom slučaju račun će biti poslan preporučenom poštom ili preferirano e-poštom u .pdf formatu.

U paketu, uz proizvode za koje postoje ili ih zakon propisuje, bit će biti priložene i druge isprave koje je proizvođač, odnosno distributer, priredio radi lakše i sigurnije uporabe proizvoda (jamstvo, tehnička uputa, uputa za sklapanje, uputa za uporabu, popis ovlaštenih servisa, upozorenje o mogućoj opasnosti pri uporabi, izjava o sukladnosti proizvoda i sl.)

Paket može dodatno sadržavati i marketinške materijale (poput obavijesti o ponudi proizvoda, akcijama, ponudama i sl.)

Obveza kupca je da pažljivo pregleda sadržaj svakog pojedinog paketa kako ne bi zajedno sa zaštitnom ambalažom bacio proizvode i/ili dijelove proizvoda, račun ili druge isprave.

Dostava robe

Pakete spremne za otpremu svakog radnog dana ( od ponedjeljka do petka ) preuzimaju djelatnici prijevozničke tvrtke GLS Croatia d.o.o. i dalje sa paketima manipuliraju prema vlastitim pravilima poslovanja. epuff.hr preporučuje kupcu da se upozna sa Općim uvjetima poslovanja poduzeća GLS Croatia d.o.o. radi zaštite vlastitih interesa kao krajnjeg korisnika usluge.

Rokovi isporuke

Točno vrijeme isporuke ovisi o raspoloživosti i dobavljivosti svih naručenih proizvoda, vremenu potrebnom da se naručena roba pripremi za otpremu i otpremi, te vremenu potrebnom da pružatelj usluge dostave pošiljku isporuči kupcu.

Pružatelj usluge dostave pošiljke dostavlja isključivo radnim danom, od ponedjeljka do petka ( subote, nedjelje, praznici i blagdani se ne računaju kao radni dani ) u vremenu utvrđenom Općim uvjetima prijevoznika ili drugim internim dokumentima prijevoznika. U pravilu svi poslani paketi/raspoloživa roba sa centralnog skladišta isporučuju se unutar 24 sati ( 1 radni dan ) do 48 sati ( 2 radna dana ) od dana preuzimanja paketa od strane djelatnika pružatelja dostave pošiljaka. Ukoliko je potrebno da se naručena roba, umjesto samo sa centralnog skladišta, šalje također sa nekog drugog epuff.hr skladišta ( poslovne jedinice ) rok isporuke se produžuje za 1 do 2 radna dana ili ako se roba/paket šalje u 2 (dva) odvojena paketa sa 2 (dva) ili više odvojena skladišta rok isporuke se produžuje za 1 do 2 radna dana, te u tom slučaju kupac preuzima 2 (dva) ili više paketa koja mogu stići istog dana preuzimanja ili u razmaku od 1 do 2 radna dana. Iznimno roba se može poslati van uobičajenog okvira datuma slanja i preuzimanja robe ukoliko kupac specifično traži drugačije vrijeme dostave. Nadalje, rokovi isporuke naručene raspoložive robe za neke od HR otoka ne podliježu 24 satnom vremenu isporuke od dana preuzimanja paketa od strane djelatnika tvrtke GLS Croatia d.o.o. te variraju od otoka do otoka, pa će tako pakete GLS prijevoznik isporučivati jednom tjedno ili više puta tjedno, a na otoke gdje GLS prijevoznik ne može isporučiti robu, organizirati će HP ( Hrvatsku poštu ) koja će tada u ime GLS-a isporučiti robu.

Internet trgovina epuff.hr u suradnji s pružateljem usluge dostave naručenu robu dostavlja u roku od najviše 8 radnih dana, osim ukoliko za neki od kupljenih proizvoda nije navedeni ili dogovoreni drugi, duži rok isporuke.

VRLO VAŽNO – epuff.hr AKCIJE!

U vremenu kada epuff.hr provodi snažne akcije – moguće je i izvjesno je kašnjenje od standardnog roka isporuke od 1 do 2 radna dana iz razloga što uobičajeno u vremenu provođenja akcije zaprimamo iznimno veliki broj web narudžbi, te nam je potrebno određeno vrijeme kako bi sve pakete kvalitetno pripremili za isporuku. U tom slučaju rok isporuke se produžuje za dodatnih 3 do 6 radnih dana, a svakako će sve web narudžbe biti isporučene unutar 8 radnih dana od dana početka rješavanja web narudžbi ( vikendi i blagdani/praznici nisu radni dani ).

BLACK FRIDAY/CYBER MONDAY AKCIJA – rok isporuke kada provodimo Black Friday Akciju je najkasnije unutar 14 radnih dana ( vikendi, blagdani i praznici nisu radni dani ), no uvijek targetiramo da kupci zaprime svoje web narudžbe što je brže ljudski moguće i znatno prije krajnjeg roka.

Za svu naručenu robu, a koja u trenutku rješavanja/slanja narudžbe prema kupcu, nije raspoloživa na stanju skladišta, zadržavamo pravo ponuditi adekvatni zamjenski artikl, odnosno roba koja nije raspoloživa neće biti isporučena o čemu ćemo kupce pravovremeno obavijestiti u smislu eventualne zamjene za drugi artikl ili dogovorno sa kupcem ostale načine rješavanja pojedinačnih slučajeva.

Hvala na razumjevanju i strpljenju.

Praćenje pošiljke ( Track and Trace )

Poduzeće GLS Croatia d.o.o. na svojim web stranicama omogućava praćenje pošiljke uz pomoć Track&Trace usluge. Track&Trace omogućuje pošiljatelju i primatelju da u svakom trenutku dobiju relevantnu informaciju o tome gdje se nalazi pošiljka i što se s njome događa.

Podaci potrebni za korištenje usluge Track&Trace kupcu će biti poslani putem mail adrese, a koju je kupac predao prilikom registracije na web dućanu ili na onu mail adresu koju je kupac predao ukoliko je web narudžba kreirana kao “gost” bez registracije ( molimo da predate mail adresu koja je valjana, aktivna i dostupna za pregledavanje ), a podaci mogu biti poslani i SMS-om od strane pružatelj usluge dostave pošiljke prije isporuke, a u kojoj se potvrđuje otprema robe i okvirni datum i vrijeme isporuke, a kupac ih može zatražiti i pozivom na telefonski broj epuff.hr internet trgovine na broj: 095 772 44 55 radnim danom ( od ponedjeljak do petka ) od 08:00 do 16:.00 sati ili slanjem upita na adresu e-pošte: prodaja@epuff.hr. Također kupac može samostalno kontaktirati GLS – pružatelja usluge dostave pošiljke ukoliko želi dobiti određene informacije o poslanoj robi ili ukoliko želi izmijeniti adresu isporuke ili promijeniti vrijeme isporuke ili dogovoriti neke druge specifičnosti i to putem telefona: 01 2042 672 ili putem e-mail adrese: cs@gls-croatia.com ili putem web kontakt formulara. Uredovno vrijeme GLS službe za korisnike je od ponedjeljka do petka od 07:00 do 18:00 sati.

Troškovi dostave

Cijena dostave ovisi o vrijednosti naručene robe. Cijena uključuje prikupljanje naručenih proizvoda, pakiranje i dostavu na datu adresu. Cijena dostave vidljiva je prilikom elektronskog zaključivanja narudžbe i jasno naznačena na računu.

Raspon cijena kreće se od dostave koja se ne naplaćuje do dostave koja se naplaćuje 5,00EUR

Za iznose računa kupnje do 38,00EUR cijena dostave je 5,00 EUR , a za iznose računa kupnje od 38,00 EUR / na više dostava se ne naplaćuje.